Кое е най якото аниме освен Наруто?
+35
vesko5551
мирчету
minato1111
LeDerp
Lost November
sekai
Lubomir98
Charlliee
6u6u
чикито
`M.и.s.h.и.t.0`
rocko_jiraiya
Iradeum
`M I N I
marti_66
`` C o 0 k i e ^^
animegirl1
gabimoli
kiki_chan
agressivebitch
Топчету
Crimson
Azmudar
the_death_goddess
onyx&pink
Mega Pwn!
..Miss Arrogant..
.:†en-Ji - chan:.
Thэ Dark Girl
sakura_desi
*Alx*
br0k3n_w1ngs
mihail__1994
[ YqYq ]..xD^
sasuke_13
39 posters
Страница 2 от 2 • 1, 2
- sasuke_13Прохождащо
Рожден ден : 15.01.1996
Години : 28
Мнения : 28
Дата на рег. : 04.08.2010
Кое е най якото аниме освен Наруто?
Нед Авг 08, 2010 9:15 pm
First topic message reminder :
Според менЖелезния Алхимик
Според менЖелезния Алхимик
- rocko_jiraiyaРазвиващ се
- Мнения : 36
Дата на рег. : 03.05.2011
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Съб Май 14, 2011 2:16 pm
Fairy Tail... Beelzebub
- `M.и.s.h.и.t.0`Без спирачки
- Мнения : 6233
Дата на рег. : 30.12.2009
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Elfen Lied,Ouran High school host club, death note, vampire knigh,Zombie Loan,Kanon
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Пон Юли 18, 2011 2:32 pm
kiki_chan написа:Death Note и Fruts basket много ме радват мен
+1 Elfen lied , Golden Boy :Д
- чикитоРазвиващ се
- Мнения : 50
Дата на рег. : 10.12.2011
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Пет Дек 16, 2011 2:44 pm
Железния алхимик [b]
darker than bleak[i] и D.Grey men i Nana
- чикитоРазвиващ се
- Мнения : 50
Дата на рег. : 10.12.2011
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Пет Дек 16, 2011 2:48 pm
П.П. пропуснах bleach('')
грешка е да не го вкарам
грешка е да не го вкарам
- 6u6uУчaщ се
От : Burgas
Рожден ден : 27.01.1997
Години : 27
Мнения : 85
Дата на рег. : 27.11.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Naruto, Lovely Complex, HOTD
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Пет Дек 16, 2011 10:39 pm
Oт тези, които съм гледал, може би:
1.Lovely Complex
2.High School Of the Death
1.Lovely Complex
2.High School Of the Death
- CharllieeЛюбител
От : Konoha
Мнения : 248
Дата на рег. : 18.11.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Naruto Shippupuden,K-ON,Lovely Complex,Vampire Knight
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Съб Яну 14, 2012 3:59 pm
1.Vampire Knight
2.Lovely Complex
3.Rosario + Vampire
незнам много са
- Lubomir98Състезател
От : Konoha
Рожден ден : 16.04.1998
Години : 25
Мнения : 1402
Дата на рег. : 28.06.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: D.Gray-man_Naruto Shippuuden_Bleach_Death Note_Fairy Tail_Helsing_FMA Brotherhood_Darker Than Black
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Нед Мар 18, 2012 3:45 pm
Death Note & Bleach
- sekaiГолям фен
От : Тайна Майна^^
Рожден ден : 04.07.1998
Години : 25
Мнения : 2080
Дата на рег. : 27.02.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: D.Gray-Man ♡ Naruto Shippuuden ♡ Bleach ♡ FMA ♡ FMA Broterhood ♡ One Piece ♡ Fairy Tail ♡ Elfen Lied ♡ Kuroshitsuji ♡ Angel Beats ♡ Inuyasha ♡ Lovely Complex ♡ Mirai Nikki ♡ Higurashi no Naku Koro ni ♡ Code Geass ♡ Claymore ♡ Shiki ♡ Kami-sama Hajimemashita ♡ MM! ♡ Gintama ♡ Chrno Crusade ♡ Hunter x Hunter ♡ Hunter x Hunter (2011) ♡ GTO ♡ Kuragehime ♡ Detective Conan
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Нед Мар 18, 2012 9:50 pm
1 Naruto (Shippuuden) :R:
2 Bleach :whew:
3 Fulmetal Alchemist Broterhood :hehe:
4 Fulmetal Alchemist :blush:
5 D. Gray Man :xD:
6 Gintama :ohaa:
2 Bleach :whew:
3 Fulmetal Alchemist Broterhood :hehe:
4 Fulmetal Alchemist :blush:
5 D. Gray Man :xD:
6 Gintama :ohaa:
- Lost NovemberDoujinshi [доужиншита]
Рожден ден : 31.08.1998
Години : 25
Мнения : 938
Дата на рег. : 15.01.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: sekai-ichi hatsukoi;junjou romantika;koisuru bokun;hellsing;claymore;soul eater;death note..
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Пон Мар 19, 2012 5:37 pm
D.Gray man
- LeDerpСъстезател
От : Шумен
Рожден ден : 29.01.1994
Години : 30
Мнения : 1181
Дата на рег. : 03.02.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Fairy Tail, Naruto, Bleach, Hellsing
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Сря Мар 21, 2012 8:38 pm
FairyTail
- minato1111Новородено
От : враца
Рожден ден : 14.04.1999
Години : 24
Мнения : 4
Дата на рег. : 06.05.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: naruto,blech,zetman,highschool of the dead,fairy tail,и много др които им не помна имената вече
леле
Нед Май 06, 2012 7:31 pm
1-Nаруто и One Piece според мен са равни наруто е по добро като аниме но one piece е много по добро като манга !!!
2-Bleach. но както гледдам не ходат на добре спряха ги не се знае дали и ше ги пуснат .
3-Feiri Teil.
4-Zetman. Още има малко серии но е много интересно .
5-highschool of the dead.
-Това са най добрите с пребиване !!!
- sekaiГолям фен
От : Тайна Майна^^
Рожден ден : 04.07.1998
Години : 25
Мнения : 2080
Дата на рег. : 27.02.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: D.Gray-Man ♡ Naruto Shippuuden ♡ Bleach ♡ FMA ♡ FMA Broterhood ♡ One Piece ♡ Fairy Tail ♡ Elfen Lied ♡ Kuroshitsuji ♡ Angel Beats ♡ Inuyasha ♡ Lovely Complex ♡ Mirai Nikki ♡ Higurashi no Naku Koro ni ♡ Code Geass ♡ Claymore ♡ Shiki ♡ Kami-sama Hajimemashita ♡ MM! ♡ Gintama ♡ Chrno Crusade ♡ Hunter x Hunter ♡ Hunter x Hunter (2011) ♡ GTO ♡ Kuragehime ♡ Detective Conan
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Нед Май 06, 2012 7:56 pm
One Piece :olele:
- мирчетуРедовен
От : варна
Рожден ден : 15.11.1998
Години : 25
Мнения : 713
Дата на рег. : 04.06.2009
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Съб Май 12, 2012 8:43 pm
{.... Shugo Chara .}
{... Darker than Black ..}
{.. D.Gray-man ...}
{. Rosario + vampire ....}
{... Darker than Black ..}
{.. D.Gray-man ...}
{. Rosario + vampire ....}
- vesko5551Аниме/манга/филми/сериали
От : Valhalla
Рожден ден : 30.05.1998
Години : 25
Мнения : 260
Дата на рег. : 15.05.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Kuroko's Basketball, Naruto, One Piece, Oda Nobuna no Yabou
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Нед Юни 03, 2012 5:44 pm
One piece
- Dj-EnigmaАниме/манга/филми/сериали
От : Добрич
Рожден ден : 27.07.1993
Години : 30
Мнения : 280
Дата на рег. : 08.01.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Bleach,Fairy Tail,Naruto,Broken Blade
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Сря Юни 06, 2012 4:03 pm
Ами според мен най яки са:
1.Bleach
2.Fairy tail
3.One piece
4.D.Gray.Man
5.Full Metal Alchemist
1.Bleach
2.Fairy tail
3.One piece
4.D.Gray.Man
5.Full Metal Alchemist
- ЗукоПрохождащо
Рожден ден : 08.01.1998
Години : 26
Мнения : 17
Дата на рег. : 12.06.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Sword art online ; Hight school of the dead ; Green Green , Bleach , The legend of the legendary heroes(...)
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Вто Юни 12, 2012 7:38 pm
Аватар : Последния повелител на въздуха ( ако се брои )
- ~Vindicator~Аниме/манга/филми/сериали
От : Компютърът a.k.a Компа :D
Рожден ден : 03.05.1999
Години : 24
Мнения : 360
Дата на рег. : 14.09.2010
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: 1.Soul-Eater 2.Naruto Shippuuden 3.Fairy Tail 4.Rosario to Vampire 5.D.Gray Man
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Чет Юни 21, 2012 5:54 pm
D-Gray man ; Soul-Eater ; Death Note
- MаdneѕѕСъстезател
От : New Orleans
Рожден ден : 20.08.1914
Години : 109
Мнения : 1117
Дата на рег. : 10.09.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Fairy Tail, D. Gray Man...
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Сря Сеп 12, 2012 1:24 am
D.gray-man и death note :D
- sekaiГолям фен
От : Тайна Майна^^
Рожден ден : 04.07.1998
Години : 25
Мнения : 2080
Дата на рег. : 27.02.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: D.Gray-Man ♡ Naruto Shippuuden ♡ Bleach ♡ FMA ♡ FMA Broterhood ♡ One Piece ♡ Fairy Tail ♡ Elfen Lied ♡ Kuroshitsuji ♡ Angel Beats ♡ Inuyasha ♡ Lovely Complex ♡ Mirai Nikki ♡ Higurashi no Naku Koro ni ♡ Code Geass ♡ Claymore ♡ Shiki ♡ Kami-sama Hajimemashita ♡ MM! ♡ Gintama ♡ Chrno Crusade ♡ Hunter x Hunter ♡ Hunter x Hunter (2011) ♡ GTO ♡ Kuragehime ♡ Detective Conan
Re: Кое е най якото аниме освен Наруто?
Сря Сеп 12, 2012 12:14 pm
One Piece (винаги ще си остане на 1-во място)
Inuyasha (велико аниме, още го гледам)
Bleach (някои го смятат за тъпо, но на мен много ми допада)
FMA Broterhood (едно от най-великите анимета, правено някога)
Fairy Tail (тук няма какво да кажа, освен - ВЕЛИКО аниме)
Elfen Lied (много хубава драма)
Kuroshitsuji (не знам защо, но втори сезон повече ми допадна от 1-ви)
Angel Beats (това аниме е направено по роман, не по манга, но наистина хваща окото)
D. Gray man (това аниме ме накара да гледам още анимета, демак ми беше първото аниме и винаги ще бъде специално за мен)
Не в този ред са ми любими, просто не мога да си избера, кое е по-добро от друго...
Inuyasha (велико аниме, още го гледам)
Bleach (някои го смятат за тъпо, но на мен много ми допада)
FMA Broterhood (едно от най-великите анимета, правено някога)
Fairy Tail (тук няма какво да кажа, освен - ВЕЛИКО аниме)
Elfen Lied (много хубава драма)
Kuroshitsuji (не знам защо, но втори сезон повече ми допадна от 1-ви)
Angel Beats (това аниме е направено по роман, не по манга, но наистина хваща окото)
D. Gray man (това аниме ме накара да гледам още анимета, демак ми беше първото аниме и винаги ще бъде специално за мен)
Не в този ред са ми любими, просто не мога да си избера, кое е по-добро от друго...
Страница 2 от 2 • 1, 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|